من.......

من.......
دیدگاه ها (۱۳)

کسی هس بحرفیم؟؟؟؟؟؟؟؟

هه حالا ک رفتی ب یورم

من................ جام تو قبره ن تو زندگی هه

استثناست):

پرچـم ایران هیچ‌ وقت زمیننمی‌ افتد مگـر برای قرار گرفتنروی پ...

پرچـم ایران هیچ‌ وقت زمیننمی‌ افتد مگـر برای قرار گرفتنروی پ...

فال اردیبهشت ماه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط