بچه ها یکم فک کردم که نرم یا برم اما می مونم نمی رم

بچه ها یکم فک کردم که نرم یا برم اما می مونم نمی رم
دیدگاه ها (۱)

بل

انیا و دامیان

اینم آخری بای

خداحافظ بچه ها من می خوام از ویسگون برم بای بای 👋🏻👋🏻👋👋🏼😭😭

فک نمی کردم با پیج اولم برم اکسپلور و ببینم نصف پستام اونجاس...

نمی دونم داشتم یکم استراحت می کردم که اون بازیه که توش پیروت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط