📌 بچه ها همانطور که میدونید ما فقط میتونیم یدونه نامه بفر

📌 بچه ها همانطور که میدونید ما فقط میتونیم یدونه نامه بفرستیم، و تصمیم گرفتیم که اسم تک تک آرمی هارو به یک شکل خیلی زیبا توی این نامه جا بدیم،🦩💖

- پس ازتون میخوام تو کامنت ها بدونه هیچ متنه اضافه ای اسم هاتون را به اینگلیسی بنویسید!

- هرچقدر تعداد بچه ها زیاد باشه خیلی بهتر ، حتی اگه ممکن بود دوست داشتیم اسم تک تک آرمی های ایرانی رو توش جا ميداديم. اما فکر نمی‌کنم ممکن باشه!🥲

- و ازتون میخوام لطفآ برای بقیه هم بفرستین و تا ممکنه اد استوری کنید! فایتینگ 💜🙏🏻
دیدگاه ها (۱۶)

به خودش 🖕امیدمو ناراحت کرد 😒

jiminaaaaaaaa

حققق

جنون مافیا ☆part41S1☆جونگکوک*تهیونگ: مگه بهت نمیگم نبا شرکت....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط