♥برادر که داشته باشی اگه یه دنیا دشمنت باشن برادر رفیقته.

♥برادر که داشته باشی اگه یه دنیا دشمنت باشن برادر رفیقته...♥

♥برادرکه داشته باشی وقتی همه دلتو شکستنو پاشونو گذاشتن روش اون تنها کسیه که تیکه های دلتو برمیداره و بهم میچسبونه ♥

♥برادر که داشته باشی یعنی یه پناه گاه همیشگی داری..♥.

♥برادر که داشته باشی واسه خرید رفتن منت دوستاتو نمیکشی♥

♥برادر که داشته باشی دستات از تنهایی یخ نمیزنه♥

♥برادر داشتی باشی میشه کسی که حرف نگفته باهاش نداری♥

♥برادرکه داشته باشی شب های دل گیری نداری.....♥

♥برادر که داشته باشی اصلا غم نداری....
دیدگاه ها (۳)

سلامتی همــه اونــایی که خــوبــی کردن ولی بدی دیدین , رفاقت...

تمام جهان به کنار ...!بازی هایی که در بچگی با داداشم کردم کن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط