توبردی تنهام گداشتی آفرین به تو

توبردی تنهام گداشتی آفرین به تو
درسایی
دیدگاه ها (۱)

هعیییییی

کی میخواد جواب بده هااان؟؟؟

خودت رفتی بی معرفت 💔 💔 💔

یخ زدم... یخ زدم... کی برگردی بی معرفت... خودت قول دازی تااخ...

درسایی که سه ماهه لاشونم باز نکردم رو به من الان ::

کاش بشی پیدا پیدا بی تو من تنهام تنهام 😐

@papion1اگه عاشق درسایی و کلا میکاپ دوست داری فالوش کن پشیمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط