اینم از پارک مولوی وااای اون روز خیلی سرد بود

اینم از پارک مولوی وااای اون روز خیلی سرد بود
دیدگاه ها (۱۵)

واااای

آخه من به این بچه چی بگم؟نمی تونم اصلا توصیفش کنم فقط می تون...

آی ایها المخاطب خاص بله بله با شمام دارم برات!!!!

اینم از شهر سقز.پل هوایی

اون خیلی سرد شده.....

وااای خیلی خوب 😅

وااای خیلی این حقه🤣🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط