روز های داشتم که همه دوسم داشتن ولی وقتی بزرگ شدم همه ازم

روز های داشتم که همه دوسم داشتن ولی وقتی بزرگ شدم همه ازم بدشون امد:)
دیدگاه ها (۱)

کامنت‌برای‌شماست

بقیه شما بگید یادم نیست

تو گوگل داشتم گشت میزدم که با این بزرگوار روبرو شدماینا روز ...

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ شدم

نوحه حضرت رقیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط