مردسفرباش...

مردسفرباش...
دیدگاه ها (۱)

جملشو نفهمیدم....

...

...

بهم گفتی خداحافظ...منم میگم خداسعدی...که روی غنچه ی لبهات......

چون همسفر عشق شدیمردسفرباش💔💔😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط