ارباب سلام ......

ارباب سلام ......
من جامانده ام
جسمم اینجا
روحم آنجا
نکند مرا یادتان رفته
یا که من نیستم آن که باشم
ارباب بهم ریخته ام
دعایی بهر ما کن
تا صاف و زلال شم
تا برای من هم امضا کنی
برات آزادی رو .....
دیدگاه ها (۲)

السلام علیک یا ثار الله ...

....................

د لـــــــــــــــــــمکربــــــ بلا میخواهد

.ویو ات خیلی خوشحالم..خیلی..من قرارع آزاد بشم دیگه عذاب نمی‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط