خب کنسرت امشب عالی بود

خب کنسرت امشب عالی بود

خیلی خیلی دوست داشتم

و یه تشکر ویژه از آقا مسعود

که لایو گذاشت و کلی خندیدیم

خلاصه که خیلی خوش گذشت 🙂🙂🧡🖇👑
دیدگاه ها (۱)

خدایا من طرفدارشون تو نگهدارشون🧡🖇

شکل خنده هات شدم🖇

داره به خانواده ماکان احترام میزاره🧡🧡

من نوکرتم 😅

خب اهنگ شو من خیلی دوست داشتم و باهاش یه ادیت کردم ادیت هم م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط