جمعه یعنی چقدر غمگینم....
جمعه یعنی چقدر غمگینم....
جمعه یعنی چقدر غمگینی...
اشک های تورا نمی بینم...
عیب های مرا نمی بینی... .
جمعه یعنی چقدر غمگینی...
اشک های تورا نمی بینم...
عیب های مرا نمی بینی... .
- ۱.۳k
- ۲۷ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط