ابرو باد ومه خورشید درکارن که کیسه رو قهرمان کنن فردا هم

ابرو باد ومه خورشید درکارن که کیسه رو قهرمان کنن فردا هم اگه
قهرمان نشدن میگن وزیر پرسپولیسیه 😂😂😂
عسگری کارشناس داوری:

※ در دقیقه ۱ باید به نفع آلومینیوم پنالتی اعلام می‌شد
※ روی قائدی خطای پنالتی رخ نداد
※ برخورد توپ به دست دیاباته پنالتی بود
#کیسه_حکومتی
دیدگاه ها (۱)

مربی آلومینیوم: دو پنالتی ما را نگرفتند، به ما چه ربطی دارد ...

😂😂😂😂صبح همگی بخیر

😂😂😂😂

سلام صبحتون بخیر😊😊😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط