سلام دوستان خوبم حالتون خوب باشه من اومدم ازتون معذرت خوا
سلام دوستان خوبم حالتون خوب باشه من اومدم ازتون معذرت خواهی کنم واسه هر جی که هست و شده بنده به بزرگی خودتون منو ببخشید حرفی بدی زدم یا ناراحتتون کردم تو را خدا ببخشید من دیگه از ویسگون میرم امیدوارم موفق باشین مواظب خودتتون باشین یا علی خدا حافظ برای همیشه
- ۴.۸k
- ۱۳ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط