من مریض میشم،

من مریض میشم،
خسته میشم،
افسرده میشم،
صدمه میبینم،
میخندم،
گریه میکنم
و تو تمام این مراحل،
من تنهام!
همه دارن ولم میکنن!
هیچکس با من نیست!
دیدگاه ها (۰)

خو هرکیم دل ندرع 🗿💔

حق نیس پ چیه!

همچون انار خون دل از خویش میخوریمغم پروریم حوصلهی

♡♡♡♡

گاهی اوقات تو کوچه این ناناصو میبینم و کلی باهاش بازی میکنم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط