یاد بگیریم

یاد بگیریم
بد نیست ؟
دیدگاه ها (۱)

چقدر با شکوه است که چون توئی را من دارم .

* زیباکلام: نکته مثبت اصلاح طلبان این است که فاقد ایدئولوژی ...

پیشگویی-رزه اوسلندربه حقیقت پیوستپیشگویی آن زن فالگیر کولی:س...

صبر.......

هاچی داستان یک سگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط