پناه میبرم به خدا
پناه میبرم به خدا
از عـیبی که؛
امروز در خود می بینم،
و دیروز
دیگران را به خاطر،
هـمان عیـب؛ ملامت کرده ام.
محتاط باشیم؛ در سرزنش؛
و قضاوت کردن دیگران.
وقتی؛
نه از دیروز او خبر داریم؛
نه از فردای خودمان...
از عـیبی که؛
امروز در خود می بینم،
و دیروز
دیگران را به خاطر،
هـمان عیـب؛ ملامت کرده ام.
محتاط باشیم؛ در سرزنش؛
و قضاوت کردن دیگران.
وقتی؛
نه از دیروز او خبر داریم؛
نه از فردای خودمان...
- ۱.۴k
- ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط