تِـــلگـــرام !!
تِـــلگـــرام !!
یـِه اپلیکــیشن ساده
ولی به نظر من به طرز وحــشتنــاکی ترسنــاک !!
چرا ؟!
یهـِ روز از خــواب بیــدار میشـی و میبینــی
اونـــی که تا دیـروز اسم یکــی به عنــوان 'عـِشقت'
رو یـَدک میکشیــد
با یه دکمــه ساده بلاکـ کرده ...
چشم بستــه روی هـرچـی خاطره س..
با یهــ دکمه به اسم دیلیـت یه عالمـه خاطـره و حرف رُو میشه پاک کرد..
وحشتـناکـه جانم !!
وحشتنـاک :)
یـِه اپلیکــیشن ساده
ولی به نظر من به طرز وحــشتنــاکی ترسنــاک !!
چرا ؟!
یهـِ روز از خــواب بیــدار میشـی و میبینــی
اونـــی که تا دیـروز اسم یکــی به عنــوان 'عـِشقت'
رو یـَدک میکشیــد
با یه دکمــه ساده بلاکـ کرده ...
چشم بستــه روی هـرچـی خاطره س..
با یهــ دکمه به اسم دیلیـت یه عالمـه خاطـره و حرف رُو میشه پاک کرد..
وحشتـناکـه جانم !!
وحشتنـاک :)
- ۹۳۳
- ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط