مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

Noritoshi, my love.

Noritoshi, my love.
زنده ام
به چپ ترین نقطه ی راست تون. 😉
۵ تیر تولد خودم و همین طور اوسیم میکوتو ئه.
علت اینکه دو روز نبودم؟
هیچی بی دلیل ناراحت بودم.
میدونی
حداقل تونستم آرت تولد بکشم امسال.
مرسی مامان.
الانم همچین خوب نیستما
ولی خب بیایید یکم خوشحال باشیم
حداقل بذار زور بزنم
ایول
ببین داداش
امسال دومین تولدم به عنوان یه زارتیست و همچنین سومین تولدم تو ویسگونه.
خوشحالم از فندوم ادیت اومدم بیرون و بعدش با ماکومو آشنا شدم.
بعد از ماکومو ام با چند نفر دیگه که متاسفانه هر سه تاشونم الان ولم کردن. 😨
خب اوکی به ناخون کوچیکه ی پام. 😨
با یکیشون دعوا کردم
یکیشون که مطمئنا حتی دیگه به تخمشم نیستم
و یکی دیگه
و یکی دیگه که اصلا نمیدونم مرده اس یا زنده ولی امیدوارم که حالش خوب باشه؛
بگذریم.
فکر کنم الان فهمیدین چرا انقدر ماکومو رو دوست دارم نه؟ 🤔
حتی فکر کن اون تنها کسی بود که واسه تولد پارسالم که رسما هیچ معروفیتی تو ویس نداشتم آرت زد.
البته
با چند تا فرشته ی دیگه از جمله رویا *هیسو* یا سالی و ساکی آشنا شدم.
خلاصه بگم همتونو دوست دارم:> 💖
جای خیلیا رو کیکم خالیه
ولی خب تایم نداشتم همه رو بکشم، ببخشید.
همین دیگه
تولدم مبارک.

#آرت #اوسی
دیدگاه ها (۶۰)

بچه ها بچه هاخبر بد شایدم خبر خوب رفتم چشم پزشکی عینکی شدم_ن...

هع، بسوزید چون من تو خونمون یه مینی فمبوی دارم. 🤙فکر کنم اول...

بعد قرن دیدم درخواست هاش اوکی بود زندگی نامه ی ساکیعلی رو بن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط