شب قدر است و من قدری ندارم،

شب قدر است و من قدری ندارم،
چه سازم توشه ی قبری ندارم،
مبادا لیلة القدرم سر آید ،
گنه بر ناله ام افزونتر آید،
اگر امشب به معبودت رسیدی،
خدا را در میان اشک دیدی،
کمی هم نزد او یادی زما کن ،
کمی هم جای ما او را صدا کن ،

بگو یا رب فلانی رو سیاه است،
دو دستش خالی و غرق گناه است،

بگو یا رب تویی دریای جوشان،
در این شب رحمتت بر ما بنوشان،
مبادا ماه تو پایان پذیرد،
ولی این بنده ات سامان نگیرد.

التماس دعا
دیدگاه ها (۳)

مکان ؛ حسینیه ها،فاطمیه ها و مساجد سراسر کشورزمان ؛ به مدت س...

oof

توی این شبای عزیز ما روهم دعا کنید خواهشن

اصن خودمم موندم تعجوب!!!ینی این همه هونر در یک نفر !!!واویلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط