این پستو تقدیم میکنم به عشقم

این پستو تقدیم میکنم به عشقم
Sajjad^_-

سجاد بهم گفت این پستو بذار ک از امروز همه بدونن عشق خودم شده

منم گذاشتم ک اعتراف کنم سینگل نیستم!

سجادم

میدونم الان داری این پستو میخونی....

فقط میخواستم بهت بگم طبق قولایی ک دادیم حرفایی ک زدیم،

از امروز دیگه مال تو شدم!

میدونم الان بعضیا هم دارن این پستو میخونن و حسودی میترکن

ولی گور بابای بقیه!

زندگیه خودمونو عشقه!

راستی بچه ها من وسجاد در مورد رابطمون با پدر و مادرمون صحبت

کردیم...

اونا هم چون دیدن خیلی عاشق همیم قبول کردن باهم باشیم

خب دیگه...فقط میدونم دارم با عشقم سجادخوشبختی رو میچشم...

عاشقتم سجادجونم

حقیقتش منم کپی کردم ||:
سجادم نمیشناسم واللا
کپی کن بره کی ب کیهِD:

خخخخخخ
دیدگاه ها (۷)

........

از ترس تنهایی به آغوش های پیش پا افتاده پناه نبرهر تازه وارد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط