beni sevdiğin günleri özledim

beni sevdiğin günleri özledim
دلتَنگ روزایی شدم که دوسَم داشتی ... :]
دیدگاه ها (۲)

داداشی چند هفته دیگه 17 تیر 🎂 تولدم🎂 ولی تو نباشی 🎂 تولدم🎂 ...

💙 🌿 😾

الآنم بدجور؛شدم دلتنگ اون روزایی که رفته...🖤💔

دلتنگ روزایی شدم که زندگیم فقط و فقط لبخند و شادی بود...:)

تو اگه دوسم داشتی#گردن_زنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط