وقتی طوفان میاد..وقتی سیل میاد.وقتی بارون قصه و غم میاد.و
وقتی طوفان میاد..وقتی سیل میاد.وقتی بارون قصه و غم میاد.وقتی طوفان دلتنگی میاد...من فقط به بک جا پناه میبرم..اون هم اغوش امن تو هست..چه پیشت باشم..چه نباشم...خودت و یاد خودت همیشه پناه من هست..و برای من بودن تو همین بس است..دوستت دارم جان پناه من.
- ۱.۹k
- ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط