‏وَ زندِگے اِنگار شادے هاے ڪوتاھِ ما بود، میانِ غـًم هایے

‏وَ زندِگے اِنگار شادے هاے ڪوتاھِ ما بود، میانِ غـًم هایے ممتد و پایان ناپًذیر...!
دیدگاه ها (۲)

گفتم ک..من کسی نیستم که عاشقم بشن...#joker

من..دوست دارم ویکتور..اما میدونم تو مال من نیستی:)

#درخواستی

#درخواستی

سلام صبح زیبا تون بخیربراتون یڪ روز قشنگیڪ دل آرامیڪ شادے بے...

ᥫ᭡𐚁زندگے کوچہ سبزیست،میان دل و دشت،که در ان عشق است و گذشت!ز...

ارتش اسرائیل (IDF):آتش بس میان ایران و اسرائیل پایان یافت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط