بابا من ک نمیتونم همش پست بزارم

بابا من ک نمیتونم همش پست بزارم

کم دعاااا کنین خخخخخخ
دیدگاه ها (۳)

.:|

دووستی ندارم ک کرم نریزه :-/

من ک اصن شورت نمیپوشم :|خخخخخخخخ

خووووشکلا کامنت بزارین ببینم خخخخ

نمیتونم پست بزارم 😭

نمیتونم پست بزارم 😃🗿

بچه ها ببخشید این روزا کم فعالیت میکنم ..چون من مدرسه‌ام تمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط