و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و عقل نمی پذیرد مردن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و عقل نمی پذیرد مردن
دیدگاه ها (۱)

.

مادرم صبحی می‌گفت: موسم دلگیری است.من به او گفتم: زندگانی سی...

فقط خودت میدونی چی بهت گذشت تا بگذره

اکانتم تولد دوباره ات مبارک

عقل و دل روزی زهم دلخور شدندهر دو از احساس نفرت پر شدنددل ...

الهی آمین شود هر انچه در دل دارید🙏

الهی آمین شود هر انچه در دل دارید .....🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط