چاکریم اهوازیا

چاکریم اهوازیا
دیدگاه ها (۴)

#بچه

عاشقانه

#بچه

مادرتو را با جوهر زر می‌نویسمشبیه درّ و گوهر می‌نویسمدرون دف...

ما چاکریم😂❤

فقط اهوازیا میفهمن😂😂😭

پرچم اهوازیا بالاس😂تو این گرمای ۶۶ درجه شتر میمیره ما چای می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط