ما که بجز پرسپولیس دلخوشی‌ای نداریم

ما که بجز پرسپولیس دلخوشی‌ای نداریم
تو بدترین روزهای زندگیم فقط دیدن موفقیت‌های پرسپولیسی که ساخته بودی آرومم میکرد
مرسی بابت همه چی رفیق روزهای سخت
مرسی که بهمون یاد دادی بدون بال هم میشه پرواز کرد
دیدگاه ها (۱)

:[ 💔 💔 💔 💔 💔 💔

بخش چهارماز پشت بوته ها یک مشت دزد پیدا میشنریوما سری تکون م...

عشق ممنوع p14

استی: انگار عمرم طولانی‌تر شد ㅎㅎㅎ🦙: آه، خیلی بامزه‌ست، مخصوص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط