دیگه خستم ازعشقایه نصفه نیمه نگام کن
دیگه خستم ازعشقایه نصفه نیمه نگام کن
به جونه چشات جون ندارم که بگم
نمیشه مگه میگذره ادم ازاونیکه زندگیشه
مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه
به جونه چشات جون ندارم که بگم
نمیشه مگه میگذره ادم ازاونیکه زندگیشه
مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه
- ۷.۰k
- ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط