لعنت به اون آدمای حسودی و لاشی و عوضی و بی ناموسی که منو

لعنت به اون آدمای حسودی و لاشی و عوضی و بی ناموسی که منو بلاک یا انفالو یا انبلاک میکنن خدا ازشون نگذره الاهی امین
دیدگاه ها (۱)

خخخخخخخ من هیچکس نمیفهمه خیلی ها دور ورم هستن خانوادم فامیلا...

بچه ها واقعا دلم گرفته......من توی اپارات با یکی خیلی زیاد ت...

پارت ۱۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط