هربار دریک رابطه شکست می خوریم ،

هربار دریک رابطه شکست می خوریم ،

افسرده و خشمگین شده و

سخنانی مانند:

" دیگر نمی توانم به کسی اعتماد کنم! "

" هرگز اجازه نمی دهم کسی این کار را

دوباره با من انجام دهد! "

را بارها از ذهن می گذرانیم..

ولی؛ وجه بدتر داستان این است که چون

ما ، برای شروع ارتباط های جدید، به

خودمان فرصت رسیدگی و التیام

دردهای درونیمان را نمی دهیم، این

شکست ها را دوباره و دوباره تجربه

خواهیم کرد...



#دبی_فورد
دیدگاه ها (۱)

در حدود ۵۰ سال پیش، مردی ساده دل در کشوری به نام ایران زندگی...

سفیر کبیر Grand Ambassador

پارت ۱۳- *نگاهش را تا چویا دنبال می‌کنم* @ زیر دست جدید پیدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط