بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
سلام ؛ صبح شما بخیر و نیکی .
ذکر روز پنجشنبه
100 مرتبه " لا اِلهَ اِلّا اللّٰهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین " ( نیست خدایی جز اللّٰه فرمانروای حق و آشکار )
الهی به امید تو
در محضر قرآن
سوره ی مبارکه ی آلِ عِمْران ، آیه ی ۵۶
فَأَمَّا الَّذِینَ کَفَرُوا فَأُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِیدًا فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَمَا لَهُم مِّن نَّاصِرِین ؛
امّا آنها که کافر شدند ، ( و پس از شناختن حق ، آن را انکار کردند ، ) در دنیا و آخرت ، آنان را مجازات دردناکی خواهم کرد ؛ و برای آنها ، یاورانی نیست .
در محضر معصومین
حضرت محمد(ص)
أبغَضُ الخَلقِ إلَی اللَّهِ مَن آمَنَ ثُمَّ کَفَرَ؛
منفورترین مردم پیش خدا آن کس است که ایمان آورد و سپس کافر شود .
نهج الفصاحه
در محضر شهدا
قسمتی از وصیت نامه ی شهید ملک ابراهیم زمانی
و اما تو ای همسر گرامی ، که مدتی جز رنج و مصیبت و دوری در زندگی چیز دیگری ندیدی و من از تو راضی هستم ، امیدوارم که تو نیز از من راضی باشی .
به هیچ وجه در روی پارچه ها و پلاکارت ها نام مرا غیر از اسم و شهرت خالی چیزی دیگر ننویسید و الا همه ی شما را مدیون می گیرم . مسئولیت کارها را به عهده همسرم و مادرم می گذارم . مرا در داخل قبر جباری دفن کنید ، اگر جا نبود داخل قبر شهید شعبان امیری ، اجازه آن را نیز از پدرش گرفته ام . سه سال برایم نماز و سه ماه روزه بگیرید و آخرین پیام من این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید .
در محضر شهدا
قسمتی از وصیت نامه ی شهید ملک ابراهیم زمانی
و اما تو ای همسر گرامی ، که مدتی جز رنج و مصیبت و دوری در زندگی چیز دیگری ندیدی و من از تو راضی هستم ، امیدوارم که تو نیز از من راضی باشی .
به هیچ وجه در روی پارچه ها و پلاکارت ها نام مرا غیر از اسم و شهرت خالی چیزی دیگر ننویسید و الا همه ی شما را مدیون می گیرم . مسئولیت کارها را به عهده همسرم و مادرم می گذارم . مرا در داخل قبر جباری دفن کنید ، اگر جا نبود داخل قبر شهید شعبان امیری ، اجازه آن را نیز از پدرش گرفته ام . سه سال برایم نماز و سه ماه روزه بگیرید و آخرین پیام من این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید .
در محضر علما
در سجده باید کف دست را بر زمین بگذارد ولی در حال ناچاری پشت دست هم مانعی ندارد ، و اگر پشت دست ممکن نباشد باید مچ دست را بگذارد ، و چنانچه آن را هم نتواند باید تا آرنج هر جا که میتواند بر زمین بگذارد و اگر آن هم ممکن نیست گذاشتن بازو کافی است .
رساله ی امام خمینی(ره) ، مساله ی ۱۰۶۱
در محضر شعرا
استاد عطار
از در تو من کجا دیگر شوم
گر شوم بی امر تو کافر شوم
چون بهشتم جز سر این کوی نیست
از چنین در ناامیدی روی نیست
انرژی مثبت
برای آنچه که باور دارید ایستادگی کنید ، حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد .
اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمِّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَّ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِّوَلِیِّکَ الْفَرَجْ
لبیک یا حسین(ع)
التماس دعا
لطفاً رسانه باشید
سلام ؛ صبح شما بخیر و نیکی .
ذکر روز پنجشنبه
100 مرتبه " لا اِلهَ اِلّا اللّٰهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین " ( نیست خدایی جز اللّٰه فرمانروای حق و آشکار )
الهی به امید تو
در محضر قرآن
سوره ی مبارکه ی آلِ عِمْران ، آیه ی ۵۶
فَأَمَّا الَّذِینَ کَفَرُوا فَأُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِیدًا فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَمَا لَهُم مِّن نَّاصِرِین ؛
امّا آنها که کافر شدند ، ( و پس از شناختن حق ، آن را انکار کردند ، ) در دنیا و آخرت ، آنان را مجازات دردناکی خواهم کرد ؛ و برای آنها ، یاورانی نیست .
در محضر معصومین
حضرت محمد(ص)
أبغَضُ الخَلقِ إلَی اللَّهِ مَن آمَنَ ثُمَّ کَفَرَ؛
منفورترین مردم پیش خدا آن کس است که ایمان آورد و سپس کافر شود .
نهج الفصاحه
در محضر شهدا
قسمتی از وصیت نامه ی شهید ملک ابراهیم زمانی
و اما تو ای همسر گرامی ، که مدتی جز رنج و مصیبت و دوری در زندگی چیز دیگری ندیدی و من از تو راضی هستم ، امیدوارم که تو نیز از من راضی باشی .
به هیچ وجه در روی پارچه ها و پلاکارت ها نام مرا غیر از اسم و شهرت خالی چیزی دیگر ننویسید و الا همه ی شما را مدیون می گیرم . مسئولیت کارها را به عهده همسرم و مادرم می گذارم . مرا در داخل قبر جباری دفن کنید ، اگر جا نبود داخل قبر شهید شعبان امیری ، اجازه آن را نیز از پدرش گرفته ام . سه سال برایم نماز و سه ماه روزه بگیرید و آخرین پیام من این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید .
در محضر شهدا
قسمتی از وصیت نامه ی شهید ملک ابراهیم زمانی
و اما تو ای همسر گرامی ، که مدتی جز رنج و مصیبت و دوری در زندگی چیز دیگری ندیدی و من از تو راضی هستم ، امیدوارم که تو نیز از من راضی باشی .
به هیچ وجه در روی پارچه ها و پلاکارت ها نام مرا غیر از اسم و شهرت خالی چیزی دیگر ننویسید و الا همه ی شما را مدیون می گیرم . مسئولیت کارها را به عهده همسرم و مادرم می گذارم . مرا در داخل قبر جباری دفن کنید ، اگر جا نبود داخل قبر شهید شعبان امیری ، اجازه آن را نیز از پدرش گرفته ام . سه سال برایم نماز و سه ماه روزه بگیرید و آخرین پیام من این است که هیچ وقت امام را تنها نگذارید .
در محضر علما
در سجده باید کف دست را بر زمین بگذارد ولی در حال ناچاری پشت دست هم مانعی ندارد ، و اگر پشت دست ممکن نباشد باید مچ دست را بگذارد ، و چنانچه آن را هم نتواند باید تا آرنج هر جا که میتواند بر زمین بگذارد و اگر آن هم ممکن نیست گذاشتن بازو کافی است .
رساله ی امام خمینی(ره) ، مساله ی ۱۰۶۱
در محضر شعرا
استاد عطار
از در تو من کجا دیگر شوم
گر شوم بی امر تو کافر شوم
چون بهشتم جز سر این کوی نیست
از چنین در ناامیدی روی نیست
انرژی مثبت
برای آنچه که باور دارید ایستادگی کنید ، حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد .
اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمِّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَّ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
اَللّٰهُمَّ عَجِّل لِّوَلِیِّکَ الْفَرَجْ
لبیک یا حسین(ع)
التماس دعا
لطفاً رسانه باشید
- ۱.۳k
- ۲۴ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط