خسته ام ازهمه چی خدایامرگم رومیخوام

خسته ام ازهمه چی خدایامرگم رومیخوام
دیدگاه ها (۱)

....

آخ خدااااااا

....

F

نادان بودیم ازهمه،انتظار وفاداشتیم

لایکو فالو یادت نره مهربون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط