نفسم عشقتم ......من برم باي

نفسم عشقتم ......من برم باي
دیدگاه ها (۶)

سلام كسي هست ....داغونم ....كاش ميميردم

عمرم ....نفسم...عاشقشم....ميميرم واسش....نباشه منم نابودم

عشقم عاشقشم

خوب...عاشق بي انتها....بد....با احساس و محبت بيش از حد

⠀⠀ׁ𝅄 ׁ ݂ 𝅄 ׁ‌‌ ݂𝅄 ׁ ݂ 𝅄 ׁ‌‌ ݂𝅄 ׁ ...

سیاه پوش عشقتم تا ابد یک روز...🖤..#استقلال#خدا #پارس#ماه#جاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط