#اعتراض دارم

#اعتراض دارم
پس ما این همه عکس میزاریم چرا نمیبینید مدیریت ویس یعنی هیچکدوم باکیفیت نیستن هیچکدوم دیده نمیشن شانسیه که نشد عدالت پس کجا رفته
دیدگاه ها (۳۲)

#Strawberry

#Strawberry

#Apple

#Strawberry

تبعیض و تناقض در زندگی کردن ?

یکمی ته دلم ناراحتم...گاهی از خودم میپرسم یعنی اگه بیان همه ...

آخرین پاراگراف رو بخون.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط