بی تو دانی حالم ای جان چون بود

بی تو دانی حالم ای جان چون بود
دل خراب و دیده گریان چون بود😔

#سیف_فرغانی
دیدگاه ها (۱)

از تو گفتن غزلی تازه که جان منینوش دارویِ دل وقلب پریشان منی...

من خراب و حیرونم ز وسبه رویت تو دانی یا ندانی🙇

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط