واسه اینکه کم نیارم پیشِ تو،
واسه اینکه کم نیارم پیشِ تو،
تو گلوم بغضمُ پنهون می کنم،
بعد از این به جای خنده های تو،
گریه را بخونه مهمون می کنم!
شکستِ حسِ خستگی ات مبارک،
نبودِ من تو زندگیت مبارک،
گذشتن ثانیه های سنگین،
رسیدن به دلخوشی ات مبارک !
تو گلوم بغضمُ پنهون می کنم،
بعد از این به جای خنده های تو،
گریه را بخونه مهمون می کنم!
شکستِ حسِ خستگی ات مبارک،
نبودِ من تو زندگیت مبارک،
گذشتن ثانیه های سنگین،
رسیدن به دلخوشی ات مبارک !
- ۱.۲k
- ۰۳ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط