یادت باشه وقتی از زندگی کسی رد میشی رد پای قشنگی از خودت

یادت باشه وقتی از زندگی کسی رد میشی رد پای قشنگی از خودت بیادگار بذاری *
دیدگاه ها (۱۰)

نیکی چو از حد بگذرد *نادان خیال بد کند*

نیستی و نمی دانی که شب هایمروزها طول می کشد*

میخوام با تو باشم هنوز عاشقونه*ولی نازنینم چگونه چگونه *

تقدیم به صاحب آواتار سرکار خانوم نسرین دخترگلمخانوم معلم اخل...

مامی وقتی رد میشی من وای میستم نگات میکنم 😝

#یادت باشه زیاد محبت کنی زیاد میشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط