اگه بمیری کسی به جنازه ات دست نمیزنه میگن غسل داره! بعدشم
اگه بمیری کسی به جنازه ات دست نمیزنه میگن غسل داره! بعدشم ناهار خاکسپاری سر رنگ نوشابه مردم دعوا میکنن!
اما دعا کن شهید بشیم! اخه اونطوری با افتخار پرواز میکنی به سمت خدا
میری بهشت ....
خدا بغلت میکنه
دیگه اون موقع واسه اینکه بهت دست بزنن دعواست
اگه بمیری کسی به جنازه ات دست نمیزنه میگن غسل داره! بعدشم ناهار خاکسپاری سر رنگ نوشابه مردم دعوا میکنن!
اما دعا کن شهید بشیم! اخه اونطوری با افتخار پرواز میکنی به سمت خدا
میری بهشت ....
خدا بغلت میکنه
دیگه اون موقع واسه اینکه بهت دست بزنن دعواست
میلیونی میان و با افتخار به خاک سپرده میشی😍
رفیق! بیا اعمال مون رو خوب کنیم تا توسط خدا خریداری بشیم💚🌱
اما دعا کن شهید بشیم! اخه اونطوری با افتخار پرواز میکنی به سمت خدا
میری بهشت ....
خدا بغلت میکنه
دیگه اون موقع واسه اینکه بهت دست بزنن دعواست
اگه بمیری کسی به جنازه ات دست نمیزنه میگن غسل داره! بعدشم ناهار خاکسپاری سر رنگ نوشابه مردم دعوا میکنن!
اما دعا کن شهید بشیم! اخه اونطوری با افتخار پرواز میکنی به سمت خدا
میری بهشت ....
خدا بغلت میکنه
دیگه اون موقع واسه اینکه بهت دست بزنن دعواست
میلیونی میان و با افتخار به خاک سپرده میشی😍
رفیق! بیا اعمال مون رو خوب کنیم تا توسط خدا خریداری بشیم💚🌱
- ۲۷۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط