خانواده ی کیبوتسوجی پارت ۷:

خانواده ی کیبوتسوجی پارت ۷:
پستر پیروت به افتخار کراش جدید اکاری
(احساس میکنم بدتون میتد پستر تز کراشاتون برا داستانم میزارم💔🗣:(
نمی دونم چرا؟
________________________
در امارت کاگایا:

لیو:
کاگایا_ساما من میخوام با هاشیرا ها بجنگم تا رتبه کسب کنم

کاگایا:
مشکلی نیست اولیش هاشیرایی که باید باهاش مبارزه کنی شینوبو کوچو عه اگر بتونی اون رو شکست بدی میتونی رتبه ی ۹ رو کسب کنی

اونا مبارزه کردن و لیو برد*

لیو با هاشیرا های دیگه ایم هم مبارزه کرد و پیروز شد هاشیرای بعدی که باید با اون مبارزه میکرد ساداکو بود

(نکته:ساداکو هاشیرای برتر ۲ بید*)

شب شد و لیو برای دیدن خواهری/همکارش به عمارت شکوفه رفت

ساداکو :
امروز با هاشیرا هایی اشنا شدم که عجیب بودن
از همه عجیب تر هاشیرای "خورشید اکاری تسوگوکونی" طبق چیز هایی که میدونم فامیل "تسوگوکونی" فامیل سنسه س سنسه یه برادر داشت اسم و فامیل برادرش "یوریچی تسوگوکونی ه" و اینکه سنسه و برادرش یه دیمن اسلیر مارک داشتن(همون نشان شیطان کش) و اکاری هم داره پس این احتمال رو میدم که اکاری دختر سنسه یا برادرش هست ولی اینطوری نمیشه

لیو:
پس چی میشه؟

ساداکو:
به تناسخ اتقاد داری؟

لیو:
.....

ساداکو:
میتونم این احتال رو بدم که اکاری مرده و دوباره به عنوان دختر یکی شون تناسخ پیدا کرده
باید بهمم که اون دختر کدومشون بوده

لیو:
یه نکته وجود داره اونم اینه که اکاری هاشیرای خورشیده نه ماه

ساداکو:
درست میگی اکاری هاشیرای خورشیده سنسه هم از تنفس ماه استفاده میکنه پی اکاری تسوگوکونی دختر یوریچی یه

لیو:
اگر بفهمی ما شبطانیم ممکنه کارمون پر ریسک تر بشه

ساداکو:
۱_من میتونم با سم هام یه گوش۶ گیرش بیارم و بکشمش
۲_ما با قطع شدن سرمون نمی میریم🗣




ادامه دارد........
__________________
خب چطور بود؟
تظرتون.🎀
دیدگاه ها (۱۷)

رمان خانواده ی کیبوتسوجی [Kibotsuji Family] ...فصل اول:قسمت ...

خانواده ی کیبوتسوجی پارت ۶:انچه در تصویر مشاهده میکنید حیثوک...

خانواده ی کیبوتسوجی پارت ۵ :بعد از سالیان سال پارت دادم🗣____...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط