...

...
دیدگاه ها (۴)

آره واقعا

این روزا از رو اجبار هست که من زنده هستم اگه میتونستم خودم ر...

...

چرا همه میگن چون میگذرد غمی نیست چرا هیچ کس نمیگه تا میگذرد ...

بک

like?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط