مردم همیشه بعد از اینکه آسیب میبینن تغییر میکنن..!🙂 🍃

مردم همیشه بعد از اینکه آسیب میبینن تغییر میکنن..!🙂 🍃
دیدگاه ها (۲)

من خوب نیستم ولی به هر حال میخندم ...

جیمی در یک قاب

سرما خوردگی خر است 😔

🌸 ســــلام🌸 صبح بخیر🌸 صبحی پر از 🌸 لبخند خــــ🌸 ️ــــدا

چرا همیشه آدمای خوب آسیب میبینن؟

آدمها،همیشه درمورد اینکه تو تغییر کردی حرف میزنن ولی هیچ وقت...

ولی خدایی به همچنین ادمی نیاز دارم که وقتی اسیب میزنه هم باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط