لینو به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
لینو به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
💙: لینو، چی خوردی که اینقدر سیر و خوشحال شدی؟؟
🐰: رون مرغ سرخ کردم
💙: لینو اوپا، امروز چیکار کردی؟
🐰: از هر چیزی یکم...
💙: ههههه چه بانمک! 💛
من رژیم دارم، برای همین امروز سالاد خوردم.
*نوشته روی عکس
یک موز، دو تا تخممرغ.
خستهام، میخوام مثل بقیه قشنگ بخوابم. (یعنی میخواد خوب بخوابه و مثل آدمایی که خسته نیستن، خوب و زیبا به نظر برسه.)
🐰: تودهی عضلانیت کم میشه... بیشتر بخور...
💙: های-های!
🐰: سلام!
💙: امروز تمرین کردی؟ فردا بیاید تمرین رو بیخیال بشیم و فقط پودینگ بخوریم. قاشق بلند کردن خودش تمرین دست حساب میشه.
🐰: امروز صبح شونههام رو "ترکوندم" (خیلی شدید تمرین دادم).
💙: لینو، بین همهی اینا، دویدن هم جزوش بود؟
🐰: صبحونه خوردم، رفتم تمرین، بعدش فیلمبرداری داشتم، و تازه شام خوردم!
💙: من فردا دومین دندون عقلمو میکشم...
🐰: همهشونو یهجا بکش!! (ولی بازم) نمیدونم، چون من هیچوقت دندون عقلم رو نکشیدم هه
💙: اوپا، اگه جواب بدی من میرم تمرین کنم.
🐰: هههه
💙: (استایل امروزت) - ?????
🐰: شلوار ورزشی خاکستری و تیشرت مشکی.
💙: اوپا، حتی اگه رژیم نگیری هم خوشگلی.
🐰: ولی اگه وزن کم کنم، میگی الان که لاغر شدم خوشگلم!!!
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
💙: لینو، چی خوردی که اینقدر سیر و خوشحال شدی؟؟
🐰: رون مرغ سرخ کردم
💙: لینو اوپا، امروز چیکار کردی؟
🐰: از هر چیزی یکم...
💙: ههههه چه بانمک! 💛
من رژیم دارم، برای همین امروز سالاد خوردم.
*نوشته روی عکس
یک موز، دو تا تخممرغ.
خستهام، میخوام مثل بقیه قشنگ بخوابم. (یعنی میخواد خوب بخوابه و مثل آدمایی که خسته نیستن، خوب و زیبا به نظر برسه.)
🐰: تودهی عضلانیت کم میشه... بیشتر بخور...
💙: های-های!
🐰: سلام!
💙: امروز تمرین کردی؟ فردا بیاید تمرین رو بیخیال بشیم و فقط پودینگ بخوریم. قاشق بلند کردن خودش تمرین دست حساب میشه.
🐰: امروز صبح شونههام رو "ترکوندم" (خیلی شدید تمرین دادم).
💙: لینو، بین همهی اینا، دویدن هم جزوش بود؟
🐰: صبحونه خوردم، رفتم تمرین، بعدش فیلمبرداری داشتم، و تازه شام خوردم!
💙: من فردا دومین دندون عقلمو میکشم...
🐰: همهشونو یهجا بکش!! (ولی بازم) نمیدونم، چون من هیچوقت دندون عقلم رو نکشیدم هه
💙: اوپا، اگه جواب بدی من میرم تمرین کنم.
🐰: هههه
💙: (استایل امروزت) - ?????
🐰: شلوار ورزشی خاکستری و تیشرت مشکی.
💙: اوپا، حتی اگه رژیم نگیری هم خوشگلی.
🐰: ولی اگه وزن کم کنم، میگی الان که لاغر شدم خوشگلم!!!
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۶.۸k
- ۲۶ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط