⚠️نوشیدن آب در حالت ایستاده بلاعث ایجاد #سوءهاضمه دائمی م
⚠️نوشیدن آب در حالت ایستاده بلاعث ایجاد #سوءهاضمه دائمی میشود
💧هنگامی که به صورت نشسته آب مینوشید، سیستم عصبی بدن شما بسیار آرامتر است، عصبها در حالت آرامش مایعات و مواد غذایی دیگر را به همراه آنها را بهتر هضم میکنند.
💧هنگامی که به صورت نشسته آب مینوشید، سیستم عصبی بدن شما بسیار آرامتر است، عصبها در حالت آرامش مایعات و مواد غذایی دیگر را به همراه آنها را بهتر هضم میکنند.
- ۹۵۵
- ۲۷ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط