خوشبخت بشی .....من که نشدم براخوشبختی عشقت بگو......آمین

خوشبخت بشی .....من که نشدم براخوشبختی عشقت بگو......آمین
دیدگاه ها (۱۰)

مهم نیست که رفت مهم این پیش خدا روسفیدم خدایا شکرت

دیگه تموم شد همین

ای کاش دیونه شدم خداااا من نمیتونم

سلام صبح همه عزیزان بخیر شادی

ایشالا خوشبخت بشی کنارش،

بگو امین

فقط بگو الهی امین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط