فصل تابستون که فصل انگور هست تو شمال افغانستان، انگور رو
فصل تابستون که فصل انگور هست تو شمال افغانستان، انگور رو توی گِل میگذارند و وقتی که فصلش نبود بازش میکنند تازه و خوشمزه میخورن.
به این خمره های گلی هم کنگینه می گویند.
به این خمره های گلی هم کنگینه می گویند.
- ۶۰۴
- ۲۸ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط