از "استارباکس" آمریکاییتر و غربی تر چی داریم؟
از "استارباکس" آمریکاییتر و غربی تر چی داریم؟
همونم ببینید در ژاپن چقدر زیبا و خلاقانه، ژاپنیزه کردند.
ژاپنیها میگن جامعه ما مثل پیاز، لایهلایهست
تغییرات رو میپذیریم اما میشن یک لایه از جامعه ما؛ نه اینکه غرق در اونها بشیم
بومیسازی، یکی از ابزارهای مهم در موفقیت ژاپن است
همونم ببینید در ژاپن چقدر زیبا و خلاقانه، ژاپنیزه کردند.
ژاپنیها میگن جامعه ما مثل پیاز، لایهلایهست
تغییرات رو میپذیریم اما میشن یک لایه از جامعه ما؛ نه اینکه غرق در اونها بشیم
بومیسازی، یکی از ابزارهای مهم در موفقیت ژاپن است
- ۳۲۱
- ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط