ادما ها هميشه دو چهره دارن، يكي براي تمام دنيا و يكي براي

ادما ها هميشه دو چهره دارن، يكي براي تمام دنيا و يكي براي كسي كه دوسش دارن
دیدگاه ها (۱)

بماند که خواب و خیال من آشفته کردی/ بماند که با جان و روح و ...

چه دانستم که این سودا مرا زین سان کُند مَجنون/دِلَم را دوزخی...

‌‌قشنگی ادما به وفاست دنبال قشنگی چهره نباش:)🍻!

ادما دروغ میگن که دوست دارن❤️‍🩹🙃

کیا دوسش دارن تو کامنتااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط