والاااا

والاااا
دیدگاه ها (۶)

دوس دارم

لب هایت...

امروز آنقدر دل تنگت شدم که اگر میفهمیدی خودت از نبودنت خجال...

ای کاش زندگی فوتبال بود تا خوشی را پاس می دادیمجدایی را شوت ...

والاااا(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط