omid.bahmani 74079993

دیدگاه ها (۰)

من فدای همه مادرا بشم بخصوص مادرخودم که دنیام وبدون اونمیتون...

نسبت ندالم گنا دالممم بهم نسبت بدینننن ایگ؟فرشته ها ایگ نمیک...

واقعا چطوری دلتون میاد ؟🥺😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط