اون چهار نفر شلمغز ک رای دادن ب اس تق لال ویس نیستن من بش

اون چهار نفر شلمغز ک رای دادن ب اس تق لال ویس نیستن من بشناسمشون یکم بخندم😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

وقتی جلو همه بازیکنا از کاپیتانت مشت میخوری😂

گویادرتمرین امروزکیسه وریاغفوری بامحمودفکری درگیرمیشه ویه مش...

نبین کوتاه میگم دوست دارم😉اینو بدون دس از دوست داشتنت بر نمی...

این پرچم افتادنی نیس😍❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط